Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3172
Назва: Підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства ПП “ОККО-Нафтопродукт” на засадах бренд-маркетингу
Автори: Петровський, Роман Володимирович
Дата публікації: 24-чер-2014
Дата внесення: 24-чер-2014
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 339.13
Теми: 8.03050701
маркетинг
Короткий огляд (реферат): Петровський Р.В. «Підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства ПП “ОККО-Нафтопродукт” на засадах бренд-маркетингу» -
Опис: В дипломній роботі висвітлено теоретико-методологічні засади та зміст маркетингової стратегії підприємства, визначено вплив бренду на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства, особливості її формування на основі бренд-підходу. Результати дослідження характеризуються науковою новизною, мають теоретичне, методичне і науково-практичне значення та дають підстави для наступних висновків. Під час вибору особливостей та найбільш оптимальної позиції бренду, торгової марки на ринку нафтопродуктів варто враховувати особливості національного менталітету, зміни в розвитку ринку, процеси розбудови соціально–орієнтованої економіки країни, державного регулювання як в окремій галузі економіки, так і в цілому в економіці країни. Огляд ринку нафтопродуктів країни показав позитивну тенденцію щодо росту місткості ринку, довів, що шістьом найбільшим брендам ( LUKOIL, WOG, ОККО, АЗС ПРИВАТ, Shell, TNK-BP) належить 48% роздрібного ринку нафтопродуктів України. При цьому конкуренція відбувається між суб'єктами господарської діяльності, яких умовно можна розділити на чотири групи: - до першої групи увійшли компанії–власниці нафтопереробних активів, які гарантують стабільність постачання палива на мережеві АЗС (близько 26% ринку); - до другої ринкової групи належать компанії, які створюють і розвивають власні мережі АЗС при відсутності переробних потужностей (24% ринку); - до третьої групи відносять власників місцевих мереж АЗС, яким належить близько 5% ринку; - до четвертої групи належать власники дрібних мереж і окремих АЗС (позабрендові АЗС, близько 45% роздрібного ринку). Проведене дослідження ринку АЗС України та особливостей сприйняття споживачами брендових АЗС показало, що найбільше в Україні знають наступні бренди: "ТНК", "Лукойл", "ОККО", "WOG", "Укртатнафта", "Укрнафта" і "Сентоза–Авіас". Також було виявлено високий рівень подібності між брендами АЗС майже за всіма параметрами. Це означає, що споживачі не бачать між ними суттєвої різниці. Більш помітні позиції мають бренди "ТНК" "Лукойл", "ОККО" і "WOG" завдяки активнішим промо–акціям.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3172
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом14.docxдипломна робота1,8 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора