Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакарова, Юлія Андріївна-
dc.date.accessioned2014-06-20T07:15:30Z-
dc.date.available2014-06-20T07:15:30Z-
dc.date.issued2014-06-20T07:15:30Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3132-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Макарова Ю. Шляхи удосконалення управління системою маркетингової діяльності(на прикладі ТОВ «Видавництво «Школярик»).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleАнотація МР. Макарова Ю.А. Шляхи удосконалення управління системою маркетингової діяльності(на прикладі ТОВ «Видавництво «Школярик»)uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anotatsiya_6_diplom-2.docx15,03 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора