Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3123
Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.authorГиркало, Анжеліка Олександрівна-
dc.contributor.authorHyrkalo, A.-
dc.date.accessioned2014-06-17T10:29:14Z-
dc.date.available2014-06-17T10:29:14Z-
dc.date.issued2014-06-26-
dc.identifier.citationГиркало А.О. Формувння маркетингових товарних стратегій підприємства (на прикладі ПП"СМіО") : анотація на дипломну роботу магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг"/ А.О. Гиркало ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2014. — 1 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3123-
dc.description.abstractПроаналізовано процес формування товарних стратегій, розкрито моніторинг мікро та макро меркетингового середовища, а також охарактеризовано м'ясопереробну промисловість України, обгрунтовано товарну інноваційну стратегію, як спосіб удосконалення маркетингової діяльності.uk
dc.description.abstractThis research studies the process of trade policies formation, reveals the monitoring of micro and macro marketing environment, and describes the meat processing industry of Ukraine. The research ground of productive innovation strategy as a way of improving marketing activities.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subjectтоварні стратегії товарuk
dc.subjectасортиментuk
dc.subjectтоварно – асортиментна політикаuk
dc.subjectконкурентноспроможністьuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectноменклатура товаруuk
dc.subjectproduct strategyuk
dc.subjectproductuk
dc.subjectlineuk
dc.subjectproduct policyuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectmarket researchuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectproduct rangeuk
dc.titleАнотація МР Гиркало А.О.Формувння маркетингових товарних стратегій підприємстваuk
dc.title.alternativeThe Formation of Product Marketing Strategies of an Enterpriseuk
dc.typeThesisuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc339uk
Bildumetan azaltzen da:8.03050701 — маркетинг

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Thesis-Hyrkalo_A-The_Formation_of_Product__2014.djvu25,82 kBDjVuBistaratu/Ireki
Thesis-Hyrkalo_A-The_Formation_of_Product__2014.pdf33,55 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak