Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3117
Título: Розвиток обліково-аналітичного інструментарію для інформаційного забезпечення та контролю за діяльністю підприємства (на прикладі ПП «Тепло Сервіс Якість»).
Outros títulos: Development registration-analytical to the tool for the informative providing and control after activity of enterprise (on the example of PP «Warmly Service Quality»).
Autor: Савіна, Інна Олександрівна
Savina, I.
Bibliographic description (Ukraine): Савіна І.О. Розвиток обліково-аналітичного інструментарію для інформаційного забезпечення та контролю за діяльністю підприємства (на прикладі ПП «Тепло Сервіс Якість»): анотація на дипломну роботу магістра за спеціальністю „803050901- облік і аудит" / І.О. Савіна; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2014. — 20 с.
Data: 16-Jun-2014
Date of entry: 13-Jun-2014
Editora: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 657
Palavras-chave: 8.03050901
облік і аудит
організація
функції
процес
завдання
organization
functions
process
task
Resumo: У магістерській роботі досліджено методику та організацію облікового, контрольного і аналітичного процесів на підприємстві та перспективи його розвитку в умовах ринкових відносин.
Descrição: In master's degree work investigational method and organization of registration, control and analytical processes on enterprise and prospect of his development in the conditions of market relations.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3117
Content type: Other
Aparece nas colecções:8.03050901 — облік і аудит

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Savina_annotation.pdfанотація до магістерської роботи215,66 kBAdobe PDFVer/Abrir
Savina_annotation.docанотація до магістерської роботи33,5 kBMicrosoft WordVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas