このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/282
Teitl: | Облік нематеріальних активів у вищих навчальних закладах |
Awduron: | Вацик, Наталія Іванівна Vatsyk, Nataliya |
Bibliographic description (Ukraine): | Вацик Н. Облік нематеріальних активів у вищих навчальних закладах // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 1. — С. 156-159. — (інформаційно-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності). |
Dyddiad Cyhoeddi: | 2009 |
Date of entry: | 5-Aug-2009 |
Place of the edition/event: | Тернопіль, Україна |
UDC: | 657.1 378 |
Allweddeiriau: | вищий навчальний заклад науково-дослідна діяльність нематеріальні активи ринок бухгалтерський облік |
Crynodeb: | Розглянуто нематеріальні активи як один із результатів здійснення науково-дослідної діяльності вищих навчальних закладів та перспективний напрямок фінансового забезпечення вузу. Особливу увагу зосереджено на дійючій системі обліку та подано практичні рекомендації щодо його вдосконалення. The intengible assets as the result of the research activity realization of the higher educational establishments are considered and the perspective direction of the financial providing of them. Special attention is concentrated on the operating accounting system and practical recommendations has been given in relation to its perfection. |
URI: | http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/282 |
Publications status : | Опубліковано раніше |
Content type: | Article |
Ymddengys yng Nghasgliadau: | Галицький економічний вісник, 2009, № 1 |
Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil | Disgrifiad | Maint | Fformat | |
---|---|---|---|---|
GEB_2009_No1-N_Vatsyk-Accounting_intangible_assets_in_higher_education__156.djvu | 52,62 kB | DjVu | Gweld/Agor | |
GEB_2009_No1-N_Vatsyk-Accounting_intangible_assets_in_higher_education__156.pdf | 179,72 kB | Adobe PDF | Gweld/Agor | |
GEB_2009_No1-N_Vatsyk-Accounting_intangible_assets_in_higher_education_156__COVER.png | 446,91 kB | image/png | Gweld/Agor |
Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.