Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2695

Titulua: Розробка ефективної збутової політики підприємства, на прикладі ПСК «ТЕКО»
Beste titulu batzuk: Development of an effective sale policy of the enterprise, Based on CCC «ТЕКО»
Egilea: Крекотень, Анастасія Ігорівна
Krekoten, Anastasiia
Bibliographic description (Ukraine): Крекотень А.І. Назва : Анотація роботи магістра за спеціальністю „8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування“/ І. Б. Прізвище1, І. Б. Прізвище2 ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ,2013. — 3 с.
Gordailuaren-data: 25-Dec-2013
Date of entry: 24-Dec-2013
Argitalpen: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339.146.658.81
Gako-hitzak: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
збутова політика
рентабельність
profitability
profitability
income
прибуток
sales policy
Laburpena: Висвітлено суть збутової політики, проведено аналіз показників,які безпосередньо впливають на динаміку та структуру реалізації продукції на підприємстві, детальніше розглянуто організацію маркетингової діяльності ПСК «ТЕКО». Запропоновано шляхи вдосконалення збутової політики підприємства шляхом впровадження нової посади маркетолога, комп`ютерної системи управління замовленнями та відкриттям інтернет-магазину.
Отражена суть сбытовой политики, проведен анализ показателей, которые непосредственно влияют на динамику и структуру реализации продукции на предприятии, подробно рассмотрено организацию маркетинговой деятельности ПСК «ТЕКО». Предложены пути совершенствования сбытовой политики предприятия путем внедрения новой должности – маркетолог, компьютерной системы управления заказами и открытием интернет-магазина.
Elucidated the essence of sale policy, analysis of indicators, which have a direct impact on the dynamics and structure of realization of production at the enterprise are examined in detail the organization of the marketing activities of CCC «TEKO». The ways to improve the company sales policy by introducing the new position of marketing, implementation of computer control systems of orders and opening of Internet-shop.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2695
Content type: Other
Bildumetan azaltzen da:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak