Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2694

Titel: Дослідження шляхів покращення асортиментної політики торговельного підприємства, на прикладі ТзОВ "Цеко"
Sonstige Titel: Research on ways to improve the product policy of commercial enterprise, the example Ltd."TseKo"
Исследование путей улучшения ассортиментной политики торгового предприятия, на примере ООО "Цеко"
Autor(en): Муляр, Тарас Юрійович
Mulyar, Taras
Bibliographic description (Ukraine): Муляр Т.Ю. Дослідження шляхів покращення асортиментної політики торговельного підприємства, на прикладі ТзОВ "Цеко" : анотація дипломної роботи магістра за спеціальністю „8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування“/ Муляр Т.Ю.; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2013. — 3 с.
Erscheinungsdatum: 26-Dez-2013
Date of entry: 24-Dez-2013
Herausgeber: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 330
657
Stichwörter: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
асортиментна політика
торговельне підприємство
асортимент товарів
роздрібна торгівля
фінансове забезпечення
директ-маркетинговий проект
балансові показники
фінансовий облік
смаки споживачів
гуртовий товарообіг
торговельна діяльність
ассортиментная политика
оптовая товарооборот
торговое предприятие
ассортимент товаров
финансовый учет
розничная торговля
вкусы потребителей
директ-маркетинговый проект
торговая деятельность
финансовое обеспечение
балансовые показатели
wholesale turnover
assortment policy
financial accounting
business enterprise
the tastes of consumers
range of goods
direct marketing project
trading activities
financial security
retail
balance sheet ratios
Zusammenfassung: У роботі запропоновано ряд заходів, спрямованих на удосконалення процесу управління асортиментом товарів, зокрема: досліджено шляхи формування оптимального товарного асортименту та проведення ефективної асортиментної політики, розроблено директ-маркетинговий проект з метою вивчення смаків споживачів продукції ТзОВ «ЦеКо», здійснено оптимізування фінансового обліку товарообігу досліджуваного підприємства з використанням комп’ютерної техніки.
В работе предложен ряд мероприятий, направленных на совершенствование процесса управления ассортиментом товаров, в частности: исследованы пути формирования оптимального товарного ассортимента и проведения эффективной ассортиментной политики, разработан директ - маркетинговый проект с целью изучения вкусов потребителей продукции ООО «Цеко», осуществлено оптимизування финансового учета товарооборота исследуемого предприятия с использованием компьютерной техники.
The paper suggests a number of measures aimed at improving the process control range of products, including: research by creating the optimal product lines and conduct effective product policy developed direct marketing project to explore the tastes of consumers Ltd. "TseKo" by optimization of accounting turnover investigated enterprise using computer technology. The results of the activities implemented in activity of LLC " TseKo ."
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2694
Content type: Other
Enthalten in den Sammlungen:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Anotacija_Muljar.djvu25,51 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
Anotacija_Muljar.pdf94,39 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
Anotacija_Muljar__COVER.png104,67 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

Administrationswerkzeuge