Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2694

Назва: Дослідження шляхів покращення асортиментної політики торговельного підприємства, на прикладі ТзОВ "Цеко"
Інші назви: Research on ways to improve the product policy of commercial enterprise, the example Ltd."TseKo"
Исследование путей улучшения ассортиментной политики торгового предприятия, на примере ООО "Цеко"
Автори: Муляр, Тарас Юрійович
Mulyar, Taras
Бібліографічний опис: Муляр Т.Ю. Дослідження шляхів покращення асортиментної політики торговельного підприємства, на прикладі ТзОВ "Цеко" : анотація дипломної роботи магістра за спеціальністю „8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування“/ Муляр Т.Ю.; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2013. — 3 с.
Дата публікації: 26-гру-2013
Дата внесення: 24-гру-2013
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 330
657
Теми: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
асортиментна політика
торговельне підприємство
асортимент товарів
роздрібна торгівля
фінансове забезпечення
директ-маркетинговий проект
балансові показники
фінансовий облік
смаки споживачів
гуртовий товарообіг
торговельна діяльність
ассортиментная политика
оптовая товарооборот
торговое предприятие
ассортимент товаров
финансовый учет
розничная торговля
вкусы потребителей
директ-маркетинговый проект
торговая деятельность
финансовое обеспечение
балансовые показатели
wholesale turnover
assortment policy
financial accounting
business enterprise
the tastes of consumers
range of goods
direct marketing project
trading activities
financial security
retail
balance sheet ratios
Короткий огляд (реферат): У роботі запропоновано ряд заходів, спрямованих на удосконалення процесу управління асортиментом товарів, зокрема: досліджено шляхи формування оптимального товарного асортименту та проведення ефективної асортиментної політики, розроблено директ-маркетинговий проект з метою вивчення смаків споживачів продукції ТзОВ «ЦеКо», здійснено оптимізування фінансового обліку товарообігу досліджуваного підприємства з використанням комп’ютерної техніки.
В работе предложен ряд мероприятий, направленных на совершенствование процесса управления ассортиментом товаров, в частности: исследованы пути формирования оптимального товарного ассортимента и проведения эффективной ассортиментной политики, разработан директ - маркетинговый проект с целью изучения вкусов потребителей продукции ООО «Цеко», осуществлено оптимизування финансового учета товарооборота исследуемого предприятия с использованием компьютерной техники.
The paper suggests a number of measures aimed at improving the process control range of products, including: research by creating the optimal product lines and conduct effective product policy developed direct marketing project to explore the tastes of consumers Ltd. "TseKo" by optimization of accounting turnover investigated enterprise using computer technology. The results of the activities implemented in activity of LLC " TseKo ."
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2694
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Anotacija_Muljar.djvu25,51 kBDjVuПереглянути/відкрити
Anotacija_Muljar.pdf94,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Anotacija_Muljar__COVER.png104,67 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора