Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/233
Назва: | Диференціальне рівняння деформації плити та його застосування |
Інші назви: | Differential equalization of deformation of flag and his application |
Автори: | Лучко, Йосип Йосипович Ігнатишин, Микола Іванович Luchko, J. Ihnatyshyn, M. |
Бібліографічний опис: | Лучко Й., Ігнатишин М. Диференціальне рівняння деформації плити та його застосування // Вісник ТДТУ. — 2009. — Том 14. — № 2. — С. 22-30. — (механіка та матеріалознавство). |
Дата публікації: | 10-кві-2009 |
Дата внесення: | 24-лип-2009 |
Видавництво: | Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя |
Місце видання, проведення: | Тернопіль, Україна |
УДК: | 539.3 620.012 |
Теми: | математична модель диференціальне рівняння циліндрична жорсткість деформація залізобетонна плита mathematical model differential equalization cylinder inflexibility deformation reinforced concrete flag |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено математичну модель проїзної частини моста, тонкої залізобетонної плити, що описується диференціальним рівнянням Софі Жермен. Отриманий розв‘язок пов’язаний з результатами статичних випробувань моста з інтегральною циліндричною жорсткістю. Розраховано циліндричну жорсткість та визначено силові характеристики, що виникають у проїзній частині навантаженого моста під дією дванадцяти локальних сил. Одержані результати мають науковий та прикладний характер, можуть бути використані для прогнозування довговічності мостових конструкцій. The mathematical model of part of bridge is explored, thin reinforced concrete flag, is described by differential equalization of Sophie Germen. The got decision is related to the results of static tests of bridge with integral cylinder inflexibility. Cylinder inflexibility is expected and power descriptions, which arise up in part of the loaded bridge under action of twelve local forces, are certain. The got results have a scientific and applied character, can be the use for prognostication of longevity of bridge constructions. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/233 |
ISSN: | 1727-7108 |
Власник авторського права: | © „Вісник Тернопільського державного технічного університету“ |
Статус публікації : | Опубліковано раніше |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Вісник ТДТУ, 2009, том 14, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.