Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


蝏�� 1-8 隞� 8.
  • 銝��銝�
  • 1
  • 銝��銝�
蝚血���辣:
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Other18-五月-20117-六月-2011Місткість товарного ринку, як економічна форма прояву споживчого потенціалуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Other18-五月-20117-六月-2011Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємствБица, Володимир; Bytsa, Volodymyr
Other18-五月-20118-六月-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-五月-20118-六月-2011Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірмиОксентюк, Богдана; Oksentyuk, Bohdana
Other18-五月-20117-六月-2011Техніко-економічні аспекти відбору інноваційГащин, Євген Володимирович; Hashin, E.; Дуда, Олександра; Duda, O.; Макаричева, Людмила; Makaricheva, L.
Other18-五月-20118-六月-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-五月-20118-六月-2011Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємствіПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Other18-五月-20117-六月-2011Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в УкраїніМеремінський, Михайло; Mereminskyy, Michael; Шелюк, Людмила; Shelyuk, Ludmila