Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254
Назва: Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві
Автори: Піняк, Ірина Любомирівна
Pinyak, Iryna
Бібліографічний опис: Ірина Піняк. Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві / Ірина Піняк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 116 – 118.
Дата публікації: 18-тра-2011
Дата внесення: 8-чер-2011
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 339.13
Теми: Маркетингові інтелектуальні активи, функції управління, репутаційні активи, канали розподілу
Marketing intellectual assets, management functions, reputation assets, channels of distribution
Короткий огляд (реферат): Визначено завдання управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві та розроблено його організаційну складову
The task of Management of Marketing Intellectual Assets is certain on an enterprise and he is worked out organizational constituent
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Піняк І..pdf102,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.