Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254
Заглавие: Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві
Автори: Піняк, Ірина Любомирівна
Pinyak, Iryna
Bibliographic description (Ukraine): Ірина Піняк. Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві / Ірина Піняк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 116 – 118.
Дата на Публикуване: 18-Май-2011
Date of entry: 8-Юни-2011
Издател: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Ключови Думи: Маркетингові інтелектуальні активи, функції управління, репутаційні активи, канали розподілу
Marketing intellectual assets, management functions, reputation assets, channels of distribution
Резюме: Визначено завдання управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві та розроблено його організаційну складову
The task of Management of Marketing Intellectual Assets is certain on an enterprise and he is worked out organizational constituent
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254
Content type: Other
Показва се в Колекции:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Піняк І..pdf102,88 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.