Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254
Fullstendig metadatavisning
DC FeltVerdiSpråk
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorPinyak, Iryna-
dc.date.accessioned2011-06-08T12:30:28Z-
dc.date.available2011-06-08T12:30:28Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationІрина Піняк. Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві / Ірина Піняк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 116 – 118.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254-
dc.description.abstractВизначено завдання управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві та розроблено його організаційну складовуuk
dc.description.abstractThe task of Management of Marketing Intellectual Assets is certain on an enterprise and he is worked out organizational constituentuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectМаркетингові інтелектуальні активи, функції управління, репутаційні активи, канали розподілуuk
dc.subjectMarketing intellectual assets, management functions, reputation assets, channels of distributionuk
dc.titleРозробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємствіuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.13uk
Vises i samlingene:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Піняк І..pdf102,88 kBAdobe PDFVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright