Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2032

Title: Інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами підприємств машинобудування
Other Titles: Информационное обеспечение взаимоотношений с клиентами предприятий машиностроения
Information customer relation management of the machine-building enterprises
Authors: Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидович
Hevko, V.L.
Bibliographic description (Ukraine): Гевко В.Л. Інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами підприємств машинобудування. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук: 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / В.Л.Гевко — Тернопіль, 2013. — 24
Issue Date: 30-Απρ-2013
Date of entry: 16-Απρ-2013
Publisher: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Science degree: кандидат економічних наук
Level thesis: кандидатська дисертація
Code and name of the specialty: 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
Defense council: спеціалізована вчена рада К 58.052.05
Institution defense: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Бакушевич, Іванна Всеволодівна
Committee members: Порохня, Василь Михайлович
Романчукевич, Мар’яна Йосипівна
UDC: 658.89
004
621
Keywords: взаємовідносини з клієнтами
інформаційне забезпечення
система інформаційного забезпечення
бази даних
клієнтоорієнтованість
формування інформаційного забезпечення
інформаційна система
взаимоотношения с клиентами
информационное обеспечение
система информационного обеспечения
базы данных
клиентоориентированность
формирования информационного обеспечения
информационная система
customer relationship
information management
database
client orientation
information management formation
information system
Series/Report no.: спеціальність 08.00.04 — „Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)“;
Abstract: Дисертаційну роботу присвячено розробленню теоретичних і прикладних засад формування та впровадження інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємств. Удосконалено теоретичні й методичні засади формування інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами, удосконалено існуючу класифікацію інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтами, виділено принципи інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами, запропоновано методичний підхід до аналізування інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами та оцінено стан забезпечення вітчизняних машинобудівних підприємств, виокремлено фактори, які визначають інформаційне забезпечення управління взаємовідносинами з клієнтами машинобудівних підприємств, удосконалено структуру інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівного підприємства, розроблено когнітивну модель впровадження інформаційного забезпечення управління взаємовідносинами з клієнтами машинобудівних підприємств, побудовано регресійну модель впливу витрат на формування ІСУВК на дохід машинобудівного підприємства. Основні положення роботи впроваджено в практику діяльності вітчизняних підприємств машинобудівного комплексу.
Диссертационная работа посвящена разработке теоретических и прикладных основ формирования и внедрения информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами машиностроительных предприятий. В первой главе «Теоретические и практические основы информационного обеспечения системы взаимоотношений предприятия с клиентами» проведено обобщение теоретических и методических подходов к формированию информационного обеспечения взаимоотношений предприятия с клиентами, уточнена трактовка терминов «CRM» и «CRM-система», систематизировано и дополнено классификацию информационных систем управления взаимоотношений с клиентами, обосновано принципы формирования информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами. Во втором разделе «Исследования информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами машиностроительных предприятий» предложен методический подход к исследованию информационного обеспечения управления взаимоотношений с клиентами машиностроительных предприятий, проведено анализ эффективности использования нематериальных активов и качественную характеристику информационного обеспечения систем управления взаимоотношениями с клиентами отечественных машиностроительных предприятий по предложенной методике, выделено факторы, определяющие информационное обеспечение системы управления взаимоотношений с клиентами. В третьем разделе «Развитие информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами отечественных машиностроительных предприятий» предложено когнитивную модель информационного обеспечения системы управления взаимоотношений с клиентами машиностроительных предприятий, предложена классификация клиентов машиностроительных предприятий и рекомендательный характер взаимодействия для выделенных групп клиентов, обоснованно математическое выражение расчета полной стоимости владения информационной системой управления взаимоотношениями с клиентами, построена регрессионная модель влияния затрат на формирование информационной системы управления взаимоотношениями с клиентами на доход машиностроительного предприятия. Основные положения работы внедрены в практику деятельности отечественных предприятий машиностроительного комплекса.
The thesis is dedicated to the development of theoretical and applied formation and implementation principles of the information customer relation management of the machine-building enterprises. Theoretical and methodical principles of the information management formation of the customer relationship have been improved, the existing classification of the customer relationship management information system has been developed, the principles of the customer relationship information management have been defined, methodical approach to analyzing the customer relationship information management and to evaluate the domestic machine-building enterprises management state have been suggested, the factors defining the information management of the machine-building enterprise customer relationship control have been distinguished, the structure of the information customer relation management of the machine-building enterprises has been improved. The cognitive model of the implementation of the information customer relationship management control of the machine-building enterprises has been developed, regression model of the CRM-system forming costs impact on the machine-building enterprises income has been constructed. The main provisions were implemented in practice of domestic machine-building enterprises.
Description: Робота виконана в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. Захист відбувся «30» квітня 2013 р. о 1000 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради К 58.052.05 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул. Білогірська, 2, зал засідань. З дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул. Руська, 56.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2032
Content type: Thesis
Εμφανίζεται στις συλλογές:08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα