Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2032

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБакушевич, Іванна Всеволодівна-
dc.contributor.authorГевко, Володимир Леонідович-
dc.contributor.authorГевко, Владимир Леонидович-
dc.contributor.authorHevko, V.L.-
dc.date.accessioned2013-04-16T08:01:30Z-
dc.date.available2013-04-16T08:01:30Z-
dc.date.issued2013-04-30-
dc.identifier.citationГевко В.Л. Інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами підприємств машинобудування. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук: 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / В.Л.Гевко — Тернопіль, 2013. — 24uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2032-
dc.descriptionРобота виконана в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. Захист відбувся «30» квітня 2013 р. о 1000 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради К 58.052.05 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул. Білогірська, 2, зал засідань. З дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул. Руська, 56.uk
dc.description.abstractДисертаційну роботу присвячено розробленню теоретичних і прикладних засад формування та впровадження інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємств. Удосконалено теоретичні й методичні засади формування інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами, удосконалено існуючу класифікацію інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтами, виділено принципи інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами, запропоновано методичний підхід до аналізування інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами та оцінено стан забезпечення вітчизняних машинобудівних підприємств, виокремлено фактори, які визначають інформаційне забезпечення управління взаємовідносинами з клієнтами машинобудівних підприємств, удосконалено структуру інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівного підприємства, розроблено когнітивну модель впровадження інформаційного забезпечення управління взаємовідносинами з клієнтами машинобудівних підприємств, побудовано регресійну модель впливу витрат на формування ІСУВК на дохід машинобудівного підприємства. Основні положення роботи впроваджено в практику діяльності вітчизняних підприємств машинобудівного комплексу.uk
dc.description.abstractДиссертационная работа посвящена разработке теоретических и прикладных основ формирования и внедрения информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами машиностроительных предприятий. В первой главе «Теоретические и практические основы информационного обеспечения системы взаимоотношений предприятия с клиентами» проведено обобщение теоретических и методических подходов к формированию информационного обеспечения взаимоотношений предприятия с клиентами, уточнена трактовка терминов «CRM» и «CRM-система», систематизировано и дополнено классификацию информационных систем управления взаимоотношений с клиентами, обосновано принципы формирования информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами. Во втором разделе «Исследования информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами машиностроительных предприятий» предложен методический подход к исследованию информационного обеспечения управления взаимоотношений с клиентами машиностроительных предприятий, проведено анализ эффективности использования нематериальных активов и качественную характеристику информационного обеспечения систем управления взаимоотношениями с клиентами отечественных машиностроительных предприятий по предложенной методике, выделено факторы, определяющие информационное обеспечение системы управления взаимоотношений с клиентами. В третьем разделе «Развитие информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами отечественных машиностроительных предприятий» предложено когнитивную модель информационного обеспечения системы управления взаимоотношений с клиентами машиностроительных предприятий, предложена классификация клиентов машиностроительных предприятий и рекомендательный характер взаимодействия для выделенных групп клиентов, обоснованно математическое выражение расчета полной стоимости владения информационной системой управления взаимоотношениями с клиентами, построена регрессионная модель влияния затрат на формирование информационной системы управления взаимоотношениями с клиентами на доход машиностроительного предприятия. Основные положения работы внедрены в практику деятельности отечественных предприятий машиностроительного комплекса.uk
dc.description.abstractThe thesis is dedicated to the development of theoretical and applied formation and implementation principles of the information customer relation management of the machine-building enterprises. Theoretical and methodical principles of the information management formation of the customer relationship have been improved, the existing classification of the customer relationship management information system has been developed, the principles of the customer relationship information management have been defined, methodical approach to analyzing the customer relationship information management and to evaluate the domestic machine-building enterprises management state have been suggested, the factors defining the information management of the machine-building enterprise customer relationship control have been distinguished, the structure of the information customer relation management of the machine-building enterprises has been improved. The cognitive model of the implementation of the information customer relationship management control of the machine-building enterprises has been developed, regression model of the CRM-system forming costs impact on the machine-building enterprises income has been constructed. The main provisions were implemented in practice of domestic machine-building enterprises.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.relation.ispartofseriesспеціальність 08.00.04 — „Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)“;-
dc.subjectвзаємовідносини з клієнтамиuk
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk
dc.subjectсистема інформаційного забезпеченняuk
dc.subjectбази данихuk
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk
dc.subjectформування інформаційного забезпеченняuk
dc.subjectінформаційна системаuk
dc.subjectвзаимоотношения с клиентамиuk
dc.subjectинформационное обеспечениеuk
dc.subjectсистема информационного обеспеченияuk
dc.subjectбазы данныхuk
dc.subjectклиентоориентированностьuk
dc.subjectформирования информационного обеспеченияuk
dc.subjectинформационная системаuk
dc.subjectcustomer relationshipuk
dc.subjectinformation managementuk
dc.subjectdatabaseuk
dc.subjectclient orientationuk
dc.subjectinformation management formationuk
dc.subjectinformation systemuk
dc.titleІнформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами підприємств машинобудуванняuk
dc.title.alternativeИнформационное обеспечение взаимоотношений с клиентами предприятий машиностроенияuk
dc.title.alternativeInformation customer relation management of the machine-building enterprisesuk
dc.typeThesisuk
dc.contributor.committeeMemberПорохня, Василь Михайлович-
dc.contributor.committeeMemberРоманчукевич, Мар’яна Йосипівна-
dc.subject.udc658.89uk
dc.subject.udc004uk
dc.subject.udc621uk
thesis.degree.departmentспеціалізована вчена рада К 58.052.05-
thesis.degree.discipline08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)-
thesis.degree.grantorТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя-
thesis.degree.levelкандидатська дисертація-
thesis.degree.nameкандидат економічних наук-
Розташовується у зібраннях:08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.