Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20216

Titel: Сучасний етап розвитку мерчандайзингу
Övriga titlar: Current stage of development of merchandizing
Författare: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, O. P.
Affiliation: ТНТУ імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Бурліцька О. П. Сучасний етап розвитку мерчандайзингу / О. П. Бурліцька // Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 17-18 листопада 2016 року. — Т. : ТНТУ, 2016. — Том Ⅱ. — С. 299–300. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description (International): Burlitska O. P. (2016) Suchasnii etap rozvitku merchandaizinhu [Current stage of development of merchandizing]. Book of abstract the Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 17-18 November 2016), vol. Ⅱ, pp. 299-300 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Materials of Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Actual problems of modern technologies"
Conference/Event: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/Collection: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Volume: 
Utgivningsdatum: 17-nov-2016
Date of entry: 24-mar-2017
Utgivare: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 17-18 листопада 2016 року
17-18 November 2016
UDC: 338.23.31
Number of pages: 2
Page range: 299-300
Start page: 299
End page: 300
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20216
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
References (Ukraine): 1. Веллхофф, А. Мерчандайзинг: эффективные инструменты и управление товарными категориями [Текст] / А. Веллхофф, Ж.-Э. Массон. - М.: Издательский Дом Гребенникова, 2004. - 280 с. - (Управление продажами). - ISBN 5-93890-008.
2. Канаян К. Мерчандайзинг [Текст] / К. Канаян. - Москва: РИП-холдинг, 2002. - 234 с. - ISBN 5-900045-29-3.
3. Рамазанов, И. А. Мерчендайзинг в торговом бизнесе [Текст]: учебное пособие / И.А. Рамазанов. - М.: Деловая литература, 2002. - 112 с.: рис., табл. - ISBN 5-93211-016-3.
4. Снегирева, В. Розничный магазин. Управление ассортиментом по товарным категориям [Текст]: учебное пособие / В. Снегирева. - СПб.: Питер, 2007. - 416 с. : ил. - ISBN 5-469-00398-1
5. Снегирева В. В. Книга мерчандайзера/ В. В. Снегирева. – СПб.: Питер, 2007. – 384 с.: ил. - ISBN 978-5-469-00754-8.
6. Сысоева С. В., Бузукова Е. В. Курс управления ассорментом в рознице / С. В. Сысоева, Е. В. Бузукова. – СПб.: Питер, 2009. – 259 с.: ил. - ISBN 978-5-91180-812-9.
References (International): 1. Vellkhoff, A. Merchandaizinh: effektivnye instrumenty i upravlenie tovarnymi katehoriiami [Text], A. Vellkhoff, Zh.-E. Masson, M., Izdatelskii Dom Hrebennikova, 2004, 280 p, (Upravlenie prodazhami), ISBN 5-93890-008.
2. Kanaian K. Merchandaizinh [Text], K. Kanaian, Moskva: RIP-kholdinh, 2002, 234 p, ISBN 5-900045-29-3.
3. Ramazanov, I. A. Merchendaizinh v torhovom biznese [Text]: uchebnoe posobie, I.A. Ramazanov, M., Delovaia literatura, 2002, 112 p., ris., tabl, ISBN 5-93211-016-3.
4. Snehireva, V. Roznichnyi mahazin. Upravlenie assortimentom po tovarnym katehoriiam [Text]: uchebnoe posobie, V. Snehireva, SPb., Piter, 2007, 416 p. : il, ISBN 5-469-00398-1
5. Snehireva V. V. Kniha merchandaizera/ V. V. Snehireva, SPb., Piter, 2007, 384 p., il, ISBN 978-5-469-00754-8.
6. Sysoeva S. V., Buzukova E. V. Kurs upravleniia assormentom v roznitse, S. V. Sysoeva, E. V. Buzukova, SPb., Piter, 2009, 259 p., il, ISBN 978-5-91180-812-9.
Content type: Article
Samling:Ⅴ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2016)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!