Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19961

Назва: Роль та особливості ділової комунікації
Інші назви: Role and features of business communication
Автори: Yuryk, N.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Юрик Н. Є. Роль та особливості ділової комунікації / Н. Є. Юрик // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 24-26 жовтня 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — С. 117–119. — (Секція 5. Комунікації та якість в управлінні).
Bibliographic description: Yuryk N. (2013) Rol ta osoblyvosti dilovoi komunikatsii [Role and features of business communication]. Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 24-26 zhovtnia 2013 roku), pp. 117-119 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Конференція/захід: Ⅳ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Дата публікації: 24-жов-2013
Дата внесення: 22-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 24-26 жовтня 2013 року
УДК: 330.8(075.8)
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 117-119
Початкова сторінка: 117
Кінцева сторінка: 119
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19961
Перелік літератури: 1. Вороніна М.С. Культура спілкування ділових людей: Посіб. для студ. / М.С. Вороніна. – К. : Кондор, 2009. – 453 с.
2. Губенко Л.Г. Культура ділового спілкування: Навч. Посіб. / Л.Г. Губенко, В.Д. Нємцов. – К. : «Екс ОБ», 2000. – 678 с.
3. Палеха Ю.И. Организация современной деловой комуникации / Ю.И. Палеха // Економічний часопис – XXI. – Київ : Софія-А, 2011. – № 3-4. – С.59 – 63.
References: 1. Voronina M.S. Kultura spilkuvannia dilovykh liudei: Posib. dlia stud., M.S. Voronina, K. : Kondor, 2009, 453 p.
2. Hubenko L.H. Kultura dilovoho spilkuvannia: tutorial, L.H. Hubenko, V.D. Niemtsov, K. : "Eks OB", 2000, 678 p.
3. Palekha Yu.Y. Orhanyzatsyia sovremennoi delovoi komunykatsyy, Yu.Y. Palekha, Ekonomichnyi chasopys – XXI, Kyiv : Sofiia-A, 2011, No 3-4, P.59 – 63.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна науково–методична конференція „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.