Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19955
Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Kopniak, K. V. | uk |
| dc.coverage.temporal | 24-26 жовтня 2013 року | uk |
| dc.date.accessioned | 2017-03-22T14:35:01Z | - |
| dc.date.available | 2017-03-22T14:35:01Z | - |
| dc.date.created | 2013-10-24 | uk |
| dc.date.issued | 2013-10-24 | uk |
| dc.identifier.citation | Копняк К. В. Методичні аспекти використання системи MOODLE у процесі підготовки фахівців з економічної кібернетики / К. В. Копняк // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 24-26 жовтня 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — С. 209–211. — (Секція 8. Проблеми підготовки фахівців з економічної кібернетики). | uk |
| dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19955 | - |
| dc.format.extent | 209-211 | uk |
| dc.language.iso | uk | uk |
| dc.publisher | ТНТУ | uk |
| dc.publisher | TNTU | uk |
| dc.relation.ispartof | Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» | uk |
| dc.relation.ispartof | Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" | uk |
| dc.title | Методичні аспекти використання системи MOODLE у процесі підготовки фахівців з економічної кібернетики | uk |
| dc.title.alternative | Methodical aspects of using the MOODLE system in the training of specialists of economic cybernetics | uk |
| dc.type | Article | uk |
| dc.coverage.placename | Тернопіль | uk |
| dc.coverage.placename | Ternopil | uk |
| dc.format.pages | 3 | uk |
| dc.subject.udc | 378.14 | uk |
| dc.subject.udc | 004 | uk |
| dc.subject.udc | 330.46(045) | uk |
| dc.relation.references | 1. Дистанционные образовательные технологии: проектирование, реализация учебных курсов / Под. общей ред. М.Б. Лебедевой. – СПб : БХВ- Петербург, 2010. – 336 с. | uk |
| dc.relation.referencesen | 1. Distantsionnye obrazovatelnye tekhnolohii: proektirovanie, realizatsiia uchebnykh kursov, Pod. obshchei red. M.B. Lebedevoi, SPb : BKhV- Peterburh, 2010, 336 p. | uk |
| dc.identifier.citationen | Kopniak K. V. (2013) Metodychni aspekty vykorystannia systemy MOODLE u protsesi pidhotovky fakhivtsiv z ekonomichnoi kibernetyky [Methodical aspects of using the MOODLE system in the training of specialists of economic cybernetics]. Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 24-26 zhovtnia 2013 roku), pp. 209-211 [in Ukrainian]. | uk |
| dc.contributor.affiliation | Вінницький торговельно-економічний інститут | uk |
| dc.contributor.affiliation | Київського національного торговельно-економічного університету | uk |
| dc.citation.journalTitle | Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» | uk |
| dc.citation.spage | 209 | uk |
| dc.citation.epage | 211 | uk |
| dc.citation.conference | Ⅳ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Ⅳ Міжнародна науково–методична конференція „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“ (2013) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| IVMNK_2013_Kopniak_K_V-Methodical_aspects_of_209-211.pdf | 1,05 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
| IVMNK_2013_Kopniak_K_V-Methodical_aspects_of_209-211.djvu | 42,66 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
| IVMNK_2013_Kopniak_K_V-Methodical_aspects_of_209-211__COVER.jpg | 157,9 kB | JPEG | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.