Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19854

Pealkiri: Реклама як елемент культури суспільства
Autor: Пелехата, Н.
Вовк, Ю.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Пелехата Н. Реклама як елемент культури суспільства / Н. Пелехата, Ю. Вовк // Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції ТНТУ ім. Івана Пулюя, 20-21 листопада 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — Том Ⅲ : Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 27. — (Секція: Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
Bibliographic description (International): Pelekhata N., Vovk Iu. (2013) Reklama yak element kultury suspilstva. Materials of ⅩⅦ Conference TNTU I. Pul'uj (Tern., 20-21 November 2013), vol. Ⅲ, pp. 27 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of ⅩⅦ Conference Ternopil National Technical University I. Pul'uj
Conference/Event: XVII науковоа конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Volume: Ⅲ : Гуманітарні, соціальні та економічні науки
Ilmumisaasta: 20-nov-2013
Date of entry: 16-mär-2017
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Temporal Coverage: 20-21 листопада 2013 року
20-21 November 2013
UDC: 35
659.1
Number of pages: 1
Page range: 27
Start page: 27
End page: 27
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19854
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:ⅩⅦ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2013)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.