Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19854

Назва: Реклама як елемент культури суспільства
Автори: Пелехата, Н.
Вовк, Ю.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Пелехата Н. Реклама як елемент культури суспільства / Н. Пелехата, Ю. Вовк // Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції ТНТУ ім. Івана Пулюя, 20-21 листопада 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — Том Ⅲ : Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 27. — (Секція: Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
Bibliographic description: Pelekhata N., Vovk Iu. (2013) Reklama yak element kultury suspilstva. Materials of ⅩⅦ Conference TNTU I. Pul'uj (Tern., 20-21 November 2013), vol. Ⅲ, pp. 27 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of ⅩⅦ Conference Ternopil National Technical University I. Pul'uj
Конференція/захід: XVII науковоа конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Том: Ⅲ : Гуманітарні, соціальні та економічні науки
Дата публікації: 20-лис-2013
Дата внесення: 16-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Часове охоплення: 20-21 листопада 2013 року
20-21 November 2013
УДК: 35
659.1
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 27
Початкова сторінка: 27
Кінцева сторінка: 27
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19854
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:ⅩⅦ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.