Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19654

Título : Формування фундаментальних фізичних понять у процесі вивчення оптики у студентів технічних спеціальностей вузів
Autor : Кульчицький, В.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кульчицький В. Формування фундаментальних фізичних понять у процесі вивчення оптики у студентів технічних спеціальностей вузів / В. Кульчицький // Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції ТНТУ ім. Івана Пулюя, 20-21 листопада 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — Том Ⅰ : Природничі науки та інформаційні технології. — С. 67. — (Секція: Фізика).
Bibliographic description (International): Kulchitskii V. (2013) Formuvannia fundamentalnykh fizychnykh poniat u protsesi vyvchennia optyky u studentiv tekhnichnykh spetsialnostei vuziv. Materials of ⅩⅦ Conference TNTU I. Pul'uj (Tern., 20-21 November 2013), vol. Ⅰ, pp. 67 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of ⅩⅦ Conference Ternopil National Technical University I. Pul'uj
Conference/Event: ⅩⅦ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Volume: Ⅰ : Природничі науки та інформаційні технології
Fecha de publicación : 20-nov-2013
Date of entry: 15-mar-2017
Editorial : ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 20-21 листопада 2013 року
20-21 November 2013
UDC: 537.8 (07) (043)
Number of pages: 1
Page range: 67
Start page: 67
End page: 67
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19654
Content type: Article
Aparece en las colecciones: ⅩⅦ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2013)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.