Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19485

Tytuł: Маркетингові дослідження поведінки споживача
Inne tytuły: Marketing research consumer behavior
Authors: Краузе, Ольга Ігорівна
Krause, Olga
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. І. Маркетингові дослідження поведінки споживача / Ольга Краузе // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „ОСББ: досвід, виклики, перспективи“, 30 січня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 16–17.
Bibliographic description (International): Krause O. (2017) Marketynhovi doslidzhennia povedinky spozhyvacha [Marketing research consumer behavior]. Materials of International scientific-practical conference "condominiums: experiences, challenges and prospects" (Tern., 30 January 2017), pp. 16-17 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „ОСББ: досвід, виклики, перспективи“
Materials of International scientific-practical conference "condominiums: experiences, challenges and prospects"
Konferencja/wydarzenie: Міжнародна науково-практична конференція „ОСББ: досвід, виклики, перспективи“
Journal/kolekcja: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „ОСББ: досвід, виклики, перспективи“
Data wydania: 30-sty-2017
Date of entry: 9-mar-2017
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Zakresu czasowego: 30 січня 2017 року
30 January 2017
UDC: 329.321
Strony: 2
Zakres stron: 16-17
Główna strona: 16
Strona końcowa: 17
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19485
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Міжнародна науково-практична конференція „ОСББ: досвід, виклики, перспективи“ (2017)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi