กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19485

ชื่อเรื่อง: Маркетингові дослідження поведінки споживача
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Marketing research consumer behavior
ผู้แต่ง: Краузе, Ольга Ігорівна
Krause, Olga
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. І. Маркетингові дослідження поведінки споживача / Ольга Краузе // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „ОСББ: досвід, виклики, перспективи“, 30 січня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 16–17.
Bibliographic description (International): Krause O. (2017) Marketynhovi doslidzhennia povedinky spozhyvacha [Marketing research consumer behavior]. Materials of International scientific-practical conference "condominiums: experiences, challenges and prospects" (Tern., 30 January 2017), pp. 16-17 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „ОСББ: досвід, виклики, перспективи“
Materials of International scientific-practical conference "condominiums: experiences, challenges and prospects"
Conference/Event: Міжнародна науково-практична конференція „ОСББ: досвід, виклики, перспективи“
Journal/Collection: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „ОСББ: досвід, виклики, перспективи“
วันที่เผยแพร่: 30-มกร-2017
Date of entry: 9-มีน-2017
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Temporal Coverage: 30 січня 2017 року
30 January 2017
UDC: 329.321
Number of pages: 2
Page range: 16-17
Start page: 16
End page: 17
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19485
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Міжнародна науково-практична конференція „ОСББ: досвід, виклики, перспективи“ (2017)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
OSBB_2017_Krause_O-Marketing_research_consumer_16-17.pdf1,12 MBAdobe PDFดู/เปิด
OSBB_2017_Krause_O-Marketing_research_consumer_16-17.djvu29,73 kBDjVuดู/เปิด
OSBB_2017_Krause_O-Marketing_research_consumer_16-17__COVER.jpg170,61 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น