Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19485

Pealkiri: Маркетингові дослідження поведінки споживача
Teised pealkirjad: Marketing research consumer behavior
Autor: Краузе, Ольга Ігорівна
Krause, Olga
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. І. Маркетингові дослідження поведінки споживача / Ольга Краузе // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „ОСББ: досвід, виклики, перспективи“, 30 січня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 16–17.
Bibliographic description (International): Krause O. (2017) Marketynhovi doslidzhennia povedinky spozhyvacha [Marketing research consumer behavior]. Materials of International scientific-practical conference "condominiums: experiences, challenges and prospects" (Tern., 30 January 2017), pp. 16-17 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „ОСББ: досвід, виклики, перспективи“
Materials of International scientific-practical conference "condominiums: experiences, challenges and prospects"
Conference/Event: Міжнародна науково-практична конференція „ОСББ: досвід, виклики, перспективи“
Journal/Collection: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „ОСББ: досвід, виклики, перспективи“
Ilmumisaasta: 30-jaa-2017
Date of entry: 9-mär-2017
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Temporal Coverage: 30 січня 2017 року
30 January 2017
UDC: 329.321
Number of pages: 2
Page range: 16-17
Start page: 16
End page: 17
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19485
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Міжнародна науково-практична конференція „ОСББ: досвід, виклики, перспективи“ (2017)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.