Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19403
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.advisorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorГригус, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-02-27T10:28:44Z-
dc.date.available2017-02-27T10:28:44Z-
dc.date.issued2017-02-22-
dc.identifier.citationГригус Т.М. Удосконалення товарної політики підприємства (на прикладі ПП «Галіт» ) : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Т.М.Григус, ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 10 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19403-
dc.description.abstractГигус Т. Вдосконалення маркетингової товарної політики на прикладі ПП «Галіт». – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг». – ТНТУ ім. І. Пулюя. – Тернопіль, 2017. Об’єктом дослідження є процес формування товарної політики на основі маркетингу на приватному підприємстві «Галіт». Мета і завдання дослідження. Метою роботи є розробка науково-методичних і практичних рекомендацій щодо вдосконалення системи управління товарною політикою підприємств на основі маркетингу Методи дослідження: історико-економічний; системного підходу; аналізу та синтезу; порівняльний та структурний; фінансово-економічного аналізу; техніко- економічного аналізу; економіко-статистичного аналізу тощо. В даній роботі висвітлено теоретико-методичні основи формування та використання товарної політики підприємства. Проведено оцінку формування та використання товарної політики ПП «Галіт». Запропоновано шляхи удосконалення механізму формування та використання товарної політики ПП «Галіт». Ключові слова: товарна політика, асортимент, номенклатура, конкурентоспроможність, маркетингова діяльність, збут, життєвий цикл.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701-
dc.subjectмаркетинг-
dc.titleУдосконалення товарної політики підприємства (на прикладі ПП «Галіт» )uk
dc.typeThesisuk
dc.contributor.committeeMemberПанухник, Олена Віталіївна-
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, кафедра промислового маркетингуuk
dc.coverage.countryUAuk
Collection(s) :8.03050701 — маркетинг

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Avtoreferat-Григус.doc107 kBMicrosoft WordVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration