Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19401
Назва: Вдосконалення товарно-асортиментної політики підприємства» (на прикладі ПАТ «Тера»)
Автори: Музя, Неоніла Богданівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Музя Н. Б. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТОВАРНО-АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА» (НА ПРИКЛАДІ ПАТ «ТЕРА») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Н.Б. Музя ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 12с.
Дата публікації: 22-лют-2017
Дата внесення: 27-лют-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Піняк, Ірина Любомирівна
Члени комітету: Маркович, Ірина Богданівна
Теми: 8.03050701
маркетинг
Короткий огляд (реферат): Музя Н. Б Вдосконалення товарно-асортиментної політики підприємства» (на прикладі ПАТ «ТерА»). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017 р. Описано концептуальні засади товарної політики підприємства. Досліджено асортиментну політику підприємства як основу формування його позиції на ринку. Проведено аналіз формування та управління товарною номенклатурою та асортиментом. Наведено пропозиції щодо вдосконалення процесу формування товарної політики кондитерської фабрики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19401
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
музя автореферат.rtf96,95 kBRTFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора