このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19401
完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.advisorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorМузя, Неоніла Богданівна-
dc.date.accessioned2017-02-27T10:14:31Z-
dc.date.available2017-02-27T10:14:31Z-
dc.date.issued2017-02-22-
dc.identifier.citationМузя Н. Б. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТОВАРНО-АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА» (НА ПРИКЛАДІ ПАТ «ТЕРА») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Н.Б. Музя ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 12с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19401-
dc.description.abstractМузя Н. Б Вдосконалення товарно-асортиментної політики підприємства» (на прикладі ПАТ «ТерА»). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017 р. Описано концептуальні засади товарної політики підприємства. Досліджено асортиментну політику підприємства як основу формування його позиції на ринку. Проведено аналіз формування та управління товарною номенклатурою та асортиментом. Наведено пропозиції щодо вдосконалення процесу формування товарної політики кондитерської фабрики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701-
dc.subjectмаркетинг-
dc.titleВдосконалення товарно-асортиментної політики підприємства» (на прикладі ПАТ «Тера»)uk
dc.typeThesisuk
dc.contributor.committeeMemberМаркович, Ірина Богданівна-
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.coverage.countryUAuk
出現コレクション:8.03050701 — маркетинг

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
музя автореферат.rtf96,95 kBRTF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール