Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19205

Tytuł: Вивчення природничих дисциплін з використанням PhET-моделювання
Authors: Дмитрів, Мар’яна Василівна
Твердохліб, Ігор Анатолійович
Akcesoria: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Dmytriw@ukr.net, IgTverd@ukr.net
Cytat: Дмитрів М. В. Вивчення природничих дисциплін з використанням PhET-моделювання / Дмитрів М. В., Твердохліб І. А. // FOSS Lviv 2016, 19-22 квітня 2016 року. — Львів, 2016. — С. 103–106.
Bibliographic description: Dmytriv M. V., Tverdokhlib I. A. (2016) Vyvchennia pryrodnychykh dystsyplin z vykorystanniam PhET-modeliuvannia. FOSS Lviv 2016 (Lviv, 19-22 April 2016), pp. 103-106 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали шостої науково-практичної конференції FOSS Lviv 2016
Proceedings of the sixth international scientific and practical conference FOSS Lviv 2016
Konferencja/wydarzenie: Шоста науково-практична конференція FOSS Lviv 2016
Journal/kolekcja: Матеріали шостої науково-практичної конференції FOSS Lviv 2016
Data wydania: 19-kwi-2016
Date of entry: 21-lut-2017
Place edycja: Україна, Львів
Ukraine, Lviv
Zakresu czasowego: 19-22 квітня 2016 року
19-22 April 2016
Strony: 4
Zakres stron: 103-106
Główna strona: 103
Strona końcowa: 106
Abstract: У роботі визначено напрями використання проекту PhET при вивченні природничих дисциплін, наведено загальну характеристику проекту PhET та деякі аспекти його використання для підтримки вивчення природничих дисциплін.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19205
ISBN: 978-966-2598-63-6
Związane URL literatura: http://www.modelbenders.com/encyclopedia/encyclopedia.html
https://phet.colorado.edu/
Wykaz piśmiennictwa: 1. Яремчук О.М. Педагогічні ідеї вивчення штучної радіоактивності (з використанням засобів комп’ютерного моделювання) / О.М. Яремчук // Наукові праці Миколаївського державного гуманітарного університету імені Петра Могили комплексу „Києво-Могилянська академія“. Сер.: Педагогічні науки. – 2008. – Т. 97, Вип. 84. – С. 36 – 39.
2. Оспенников Н.А. Школьный физический эксперимент в условиях развития компьютерных технологий обучения / Н.А. Оспенников // Вестник ПГПУ. Серия «ИКТ в образовании». – 2006. – Вып. 2. – С. 47 – 76.
3. Bransford, J.D., Brown, A.L. And Cocking, R.R. How People Learn, Brain, Mind, Experience, and School. — Washington, D.C.: National Academy Press, 2000.
4. Roger D. Smith, Simulation Article. Encyclopedia of Computer Science, 4th Edition, July 2000. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.modelbenders.com/encyclopedia/encyclopedia.html
5. PHET Interactive Simulations [Electronic Resource]. – Mode of access : URL: https://phet.colorado.edu/
References: 1. Yaremchuk O.M. Pedahohichni idei vyvchennia shtuchnoi radioaktyvnosti (z vykorystanniam zasobiv kompiuternoho modeliuvannia), O.M. Yaremchuk, Naukovi pratsi Mykolaivskoho derzhavnoho humanitarnoho universytetu imeni Petra Mohyly kompleksu "Kyievo-Mohylianska akademiia". Ser., Pedahohichni nauky, 2008, V. 97, Iss. 84, P. 36 – 39.
2. Ospennikov N.A. Shkolnyi fizicheskii eksperiment v usloviiakh razvitiia kompiuternykh tekhnolohii obucheniia, N.A. Ospennikov, Vestnik PHPU. Seriia "IKT v obrazovanii", 2006, Iss. 2, P. 47 – 76.
3. Bransford, J.D., Brown, A.L. And Cocking, R.R. How People Learn, Brain, Mind, Experience, and School, Washington, D.C., National Academy Press, 2000.
4. Roger D. Smith, Simulation Article. Encyclopedia of Computer Science, 4th Edition, July 2000. [Electronic resource]. Access mode: http://www.modelbenders.com/encyclopedia/encyclopedia.html
5. PHET Interactive Simulations [Electronic Resource], Mode of access : URL: https://phet.colorado.edu/
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:FOSS Lviv 2016



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi