Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19205

Назва: Вивчення природничих дисциплін з використанням PhET-моделювання
Автори: Дмитрів, Мар’яна Василівна
Твердохліб, Ігор Анатолійович
Приналежність: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Dmytriw@ukr.net, IgTverd@ukr.net
Бібліографічний опис: Дмитрів М. В. Вивчення природничих дисциплін з використанням PhET-моделювання / Дмитрів М. В., Твердохліб І. А. // FOSS Lviv 2016, 19-22 квітня 2016 року. — Львів, 2016. — С. 103–106.
Bibliographic description: Dmytriv M. V., Tverdokhlib I. A. (2016) Vyvchennia pryrodnychykh dystsyplin z vykorystanniam PhET-modeliuvannia. FOSS Lviv 2016 (Lviv, 19-22 April 2016), pp. 103-106 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали шостої науково-практичної конференції FOSS Lviv 2016
Proceedings of the sixth international scientific and practical conference FOSS Lviv 2016
Конференція/захід: Шоста науково-практична конференція FOSS Lviv 2016
Журнал/збірник: Матеріали шостої науково-практичної конференції FOSS Lviv 2016
Дата публікації: 19-кві-2016
Дата внесення: 21-лют-2017
Місце видання, проведення: Україна, Львів
Ukraine, Lviv
Часове охоплення: 19-22 квітня 2016 року
19-22 April 2016
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 103-106
Початкова сторінка: 103
Кінцева сторінка: 106
Короткий огляд (реферат): У роботі визначено напрями використання проекту PhET при вивченні природничих дисциплін, наведено загальну характеристику проекту PhET та деякі аспекти його використання для підтримки вивчення природничих дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19205
ISBN: 978-966-2598-63-6
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.modelbenders.com/encyclopedia/encyclopedia.html
https://phet.colorado.edu/
Перелік літератури: 1. Яремчук О.М. Педагогічні ідеї вивчення штучної радіоактивності (з використанням засобів комп’ютерного моделювання) / О.М. Яремчук // Наукові праці Миколаївського державного гуманітарного університету імені Петра Могили комплексу „Києво-Могилянська академія“. Сер.: Педагогічні науки. – 2008. – Т. 97, Вип. 84. – С. 36 – 39.
2. Оспенников Н.А. Школьный физический эксперимент в условиях развития компьютерных технологий обучения / Н.А. Оспенников // Вестник ПГПУ. Серия «ИКТ в образовании». – 2006. – Вып. 2. – С. 47 – 76.
3. Bransford, J.D., Brown, A.L. And Cocking, R.R. How People Learn, Brain, Mind, Experience, and School. — Washington, D.C.: National Academy Press, 2000.
4. Roger D. Smith, Simulation Article. Encyclopedia of Computer Science, 4th Edition, July 2000. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.modelbenders.com/encyclopedia/encyclopedia.html
5. PHET Interactive Simulations [Electronic Resource]. – Mode of access : URL: https://phet.colorado.edu/
References: 1. Yaremchuk O.M. Pedahohichni idei vyvchennia shtuchnoi radioaktyvnosti (z vykorystanniam zasobiv kompiuternoho modeliuvannia), O.M. Yaremchuk, Naukovi pratsi Mykolaivskoho derzhavnoho humanitarnoho universytetu imeni Petra Mohyly kompleksu "Kyievo-Mohylianska akademiia". Ser., Pedahohichni nauky, 2008, V. 97, Iss. 84, P. 36 – 39.
2. Ospennikov N.A. Shkolnyi fizicheskii eksperiment v usloviiakh razvitiia kompiuternykh tekhnolohii obucheniia, N.A. Ospennikov, Vestnik PHPU. Seriia "IKT v obrazovanii", 2006, Iss. 2, P. 47 – 76.
3. Bransford, J.D., Brown, A.L. And Cocking, R.R. How People Learn, Brain, Mind, Experience, and School, Washington, D.C., National Academy Press, 2000.
4. Roger D. Smith, Simulation Article. Encyclopedia of Computer Science, 4th Edition, July 2000. [Electronic resource]. Access mode: http://www.modelbenders.com/encyclopedia/encyclopedia.html
5. PHET Interactive Simulations [Electronic Resource], Mode of access : URL: https://phet.colorado.edu/
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:FOSS Lviv 2016



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.