Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19183
Назва: Вдосконалення маркетингової комунікаційної стратегії підприємства (на прикладі ТФ ПАТ «Укртелеком»)
Автори: Соломка, Валерія Валеріївна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Соломка Валерія Валеріївна Вдосконалення маркетингової комунікаційної стратегії підприємства (на прикладі ТФ ПАТ «Укртелеком») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ В.В. Соломка,; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 17 с.
Дата публікації: 21-лют-2017
Дата внесення: 21-лют-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Фалович, Володимир Андрійович
Члени комітету: Панухник, Олена Віталіївна
Теми: 8.03050701
маркетинг
Короткий огляд (реферат): Соломка В. Вдосконалення маркетингової комунікаційної стратегії підприємства (на прикладі ТФ ПАТ «Укртелеком») – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. Проаналізовано теоретичні засади організації маркетингової політики комунікацій, досліджено її ефективність для ТФ ПАТ «Укртелеком», вплив факторів бізнес-середовища на маркетингову діяльність підприємства, розроблено пропозиції по вдосконаленню маркетингової комунікаційної політики підприємства Основні положення теоретичного дослідження по вибраній темі обговорювалися на всеукраїнській науковій конференції за міжнародної участі «Перспективи розвитку економічних систем у середовищі глобально орієнтованого трансформаційного простору» а також на VІ регіональній науково-практичній конференції молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19183
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Соломка В.doc111 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора