Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorСоломка, Валерія Валеріївна-
dc.date.accessioned2017-02-21T11:58:37Z-
dc.date.available2017-02-21T11:58:37Z-
dc.date.issued2017-02-21-
dc.identifier.citationСоломка Валерія Валеріївна Вдосконалення маркетингової комунікаційної стратегії підприємства (на прикладі ТФ ПАТ «Укртелеком») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ В.В. Соломка,; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 17 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19183-
dc.description.abstractСоломка В. Вдосконалення маркетингової комунікаційної стратегії підприємства (на прикладі ТФ ПАТ «Укртелеком») – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. Проаналізовано теоретичні засади організації маркетингової політики комунікацій, досліджено її ефективність для ТФ ПАТ «Укртелеком», вплив факторів бізнес-середовища на маркетингову діяльність підприємства, розроблено пропозиції по вдосконаленню маркетингової комунікаційної політики підприємства Основні положення теоретичного дослідження по вибраній темі обговорювалися на всеукраїнській науковій конференції за міжнародної участі «Перспективи розвитку економічних систем у середовищі глобально орієнтованого трансформаційного простору» а також на VІ регіональній науково-практичній конференції молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі»uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701-
dc.subjectмаркетинг-
dc.titleВдосконалення маркетингової комунікаційної стратегії підприємства (на прикладі ТФ ПАТ «Укртелеком»)uk
dc.typeThesisuk
dc.contributor.committeeMemberПанухник, Олена Віталіївна-
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Соломка В.doc111 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора