Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorКовбель, Роман-Володимир Володимирович-
dc.date.accessioned2017-02-20T11:40:30Z-
dc.date.available2017-02-20T11:40:30Z-
dc.date.issued2017-02-21-
dc.identifier.citationКовбель Роман-Володимир Володимирович Стратегічні рішення в управлінні маркетинговою товарною політикою підприємства (на прикладі «ПАТ Тера») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Р-В В Ковбель; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017р. — 12 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19092-
dc.description.abstractКовбель Р.В. Стратегічні рішення в управлінні маркетинговою товарною політикою підприємства (на прикладі ПАТ «ТЕРА»). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701“Маркетинг” – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. В даній роботі розглянуто теоретичні аспекти розробки і реалізації стратегії підприємства в сучасних умовах, основні критерії та фактори, які її визначають, а також описані основні методи її оцінки. Проаналізовано загальний стан ринку солодощів України та перспективи його розвитку, виявлено основних конкурентів ПАТ “ТерА”, їх ринкові позиції. Подано шляхи вдосконалення товарної продукції підприємства. Розроблені теоретичні положення та методичні підходи доведені до рівня практичних рекомендації та можуть бути використані підприємствами будь-якої форми власності з метою їх адаптації до динамічних умов зовнішнього середовища, підвищення рівня їх конкурентоспроможності та ефективності господарської діяльності в цілому.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701-
dc.subjectмаркетинг-
dc.titleСтратегічні рішення в управлінні маркетинговою товарною політикою підприємства (на прикладі «ПАТ Тера»)uk
dc.typeThesisuk
dc.contributor.committeeMemberМаркович, Ірина Богданівна-
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя кафедра промислового маркетингуuk
dc.coverage.countryUAuk
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
авт_Ковбель Р-В.rtf95,7 kBRTFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора