Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19010
Başlık: Дослідження алгоритмічного та програмного забезпечення роботи високонавантажених CRM систем
Diğer Başlıklar: Analysis of algorithms and software of high-loaded CRM systems operation
Yazarlar: Заверчук, Віталій Васильович
Zaverchuk, Vitaliy
Bibliographic description (Ukraine): Заверчук В.В. Дослідження алгоритмічного та програмного забезпечення роботи високонавантажених CRM систем: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю “8.05010201 - Комп’ютерні системи та мережі” / В.В. Заверчук: - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя - Тернопіль: ТНTУ, 2017. - 7с.
Bibliographic description (International): Zaverchuk V.V. Analysis of algorithms and software of high-loaded CRM systems operation: abstract of master’s thesis on speciality ”8.05010201 - Computer systems and networks” / V. Zaverchuk: - Ternopil Ivan Puluj National Technical University - Ternopil: TNTU, 2017. - 7p.
Yayın Tarihi: 17-Şub-2017
Date of entry: 17-Şub-2017
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 004.031.43
004.415.2.031.43
Anahtar kelimeler: інформаційні системи
бізнес процеси
автоматизація продажу
шаблони проектування
життєвий цикл розробки
балансування навантаження
системи роботи з чергами
комерційна розробка програмного забезпечення
клієнт-серверні системи
informational systems
business processes
sales force automation
development patterns
development lifecycle
load balancing
queue processing systems
commercial software development
client-server systems
Özet: Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра 8.05010201 - Комп’ютерні системи та мережі. - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль 2017. Дипломна робота магістра присвячена дослідженню методів удосконалення процесу розробки і покращення архітектури високонавантажених CRM систем. В даній роботі розглянуто класифікацію сучасних CRM систем та їх основні компоненти. Удосконалення полягає у розробці рішення для побудови архітектури CRM системи з використанням технології черг платформи Microsoft Azure, яка дозволяє збільшити продуктивність і масштабованість системи на усіх рівнях. Також проаналізовано і проведено класифікацію методів та практик призначених для розробки високонавантажених та сервісорієнтованих CRM систем. Було досліджено шаблони проектування, які дозволяють пришвидшити розробку і покращити якість CRM системи.
The diploma paper for obtaining the Master’s degree 8.05010201 - Computer systems and networks - Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil 2017. The diploma paper is devoted to the analysis of algorithms and software of high-loaded CRM systems operation. Classification of modern CRM systems and review of their main components were made during this research. Improvements related to this research are based on development of solution for the CRM system architecture using the queues technology of Microsoft Azure platform, which can increase the performance and scalability of the system at all levels. Analyzed and provided classification of methods and practices designed to develop high-loaded and service oriented CRM systems. Investigated design patterns that allow to speed up development and improve the quality of the CRM system.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19010
Content type: Thesis
Koleksiyonlarda Görünür:8.05010201 — комп’ютерні системи та мережі

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
KSM_arefZaverchuk2017.pdf488,88 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları