Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19010
Назва: Дослідження алгоритмічного та програмного забезпечення роботи високонавантажених CRM систем
Інші назви: Analysis of algorithms and software of high-loaded CRM systems operation
Автори: Заверчук, Віталій Васильович
Zaverchuk, Vitaliy
Бібліографічний опис: Заверчук В.В. Дослідження алгоритмічного та програмного забезпечення роботи високонавантажених CRM систем: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю “8.05010201 - Комп’ютерні системи та мережі” / В.В. Заверчук: - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя - Тернопіль: ТНTУ, 2017. - 7с.
Bibliographic description: Zaverchuk V.V. Analysis of algorithms and software of high-loaded CRM systems operation: abstract of master’s thesis on speciality ”8.05010201 - Computer systems and networks” / V. Zaverchuk: - Ternopil Ivan Puluj National Technical University - Ternopil: TNTU, 2017. - 7p.
Дата публікації: 17-лют-2017
Дата внесення: 17-лют-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 004.031.43
004.415.2.031.43
Теми: інформаційні системи
бізнес процеси
автоматизація продажу
шаблони проектування
життєвий цикл розробки
балансування навантаження
системи роботи з чергами
комерційна розробка програмного забезпечення
клієнт-серверні системи
informational systems
business processes
sales force automation
development patterns
development lifecycle
load balancing
queue processing systems
commercial software development
client-server systems
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра 8.05010201 - Комп’ютерні системи та мережі. - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль 2017. Дипломна робота магістра присвячена дослідженню методів удосконалення процесу розробки і покращення архітектури високонавантажених CRM систем. В даній роботі розглянуто класифікацію сучасних CRM систем та їх основні компоненти. Удосконалення полягає у розробці рішення для побудови архітектури CRM системи з використанням технології черг платформи Microsoft Azure, яка дозволяє збільшити продуктивність і масштабованість системи на усіх рівнях. Також проаналізовано і проведено класифікацію методів та практик призначених для розробки високонавантажених та сервісорієнтованих CRM систем. Було досліджено шаблони проектування, які дозволяють пришвидшити розробку і покращити якість CRM системи.
The diploma paper for obtaining the Master’s degree 8.05010201 - Computer systems and networks - Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil 2017. The diploma paper is devoted to the analysis of algorithms and software of high-loaded CRM systems operation. Classification of modern CRM systems and review of their main components were made during this research. Improvements related to this research are based on development of solution for the CRM system architecture using the queues technology of Microsoft Azure platform, which can increase the performance and scalability of the system at all levels. Analyzed and provided classification of methods and practices designed to develop high-loaded and service oriented CRM systems. Investigated design patterns that allow to speed up development and improve the quality of the CRM system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19010
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:8.05010201 — комп’ютерні системи та мережі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KSM_arefZaverchuk2017.pdf488,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора