Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18969
Назва: Формування інноваційної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра»)
Bibliographic description: Enterprise innovative strategy development (LLC «IEA Corporation «Vatra» as a case study)
Дата публікації: 15-лют-2017
Дата внесення: 15-лют-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Теми: 8.03060102
менеджмент інноваційної діяльності
ефективність, інноваційна стратегія, рекламна кампанія
Короткий огляд (реферат): Шкіра І. Б. Формування інноваційної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра»). – Рукопис. Спеціальність 8.03060102 «Менеджмент інноваційної діяльності». – Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя. – Тернопіль, 2017. Об'єктом дослідження виступає ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра», що знаходиться в м. Тернопіль, вул. Микулинецька, 46. У вступі проведено огляд теоретичних засад управління підприємствами та визначено завдання. В теоретичній частині розглянуто інноваційну стратегію та її місце в загальній стратегії розвитку підприємства, основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства. В аналітико-дослідницькій частині подано характеристику діяльності підприємства, проаналізовано виробництво основних видів продукції на підприємстві, розглянуто проблеми та перспективи розвитку підприємства, визначено основні фактори та зміни абсолютних і відносних показників господарської діяльності підприємства, здійснено порівняльну характеристику сильних і слабких сторін внутрішнього розвитку підприємства, а також загроз і можливостей, що впливають на діяльність підприємства на макрорівні. Це своєю чергою дає змогу визначити становище підприємства на ринку і резерви розроблення його інноваційної стратегії. В проектно-рекомендаційній частині обґрунтовано вибір інноваційного проекту та шляхи реалізації інноваційної стратегії, зокрема оцінка економічної ефективності інвестиційно-інноваційних проектів у вигляді кредиту та лізингу, а також удосконалення рекламної кампанії підприємства. Ключові слова: ефективність, інноваційна стратегія, рекламна кампанія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18969
Власник авторського права: Шкіра
Перелік літератури: 1. Шкіра І. Формування інноваційної стратегії на ринку світлотехнічної продукції / І.Шкіра, І.Вовк // Матеріали IV Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів. Актуальні задачі сучасних технологій – Тернопіль 25-26 листопада 2015. / МОН України, ТНТУ ім. І. Пулюя [та ін.]. – Тернопіль: ТНТУ, 2015. – С. 250- 251. 2. Шкіра І. SWOT – аналіз діяльності світлотехнічних підприємств (на прикладі ТОВ «ОСП Корпорація Ватра») / І.Шкіра, І.Вовк // Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича «Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку» ТНТУ імені Івана Пулюя, (Тернопіль, 25 березня 2016 року) / МОН України, ТНТУ ім. І. Пулюя [та ін.]. – Тернопіль: ТНТУ, 2015. – С. 121-122.
References: -
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:8.03060102 — менеджмент інноваційної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Шкіра.docx55,81 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора