Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874

Título : Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва
Otros títulos : Innovation marketing – the prior goal of enterprise
Autor : Зяйлик, Марія Федорівна
Zyaylyk, Mariya
Вівчар, Оксана
Vivchar, Oksana
Bibliographic description (Ukraine): Зяйлик М. Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва [Текст] / М. Зяйлик , О. Вівчар // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Fecha de publicación : 2009
Date of entry: 9-dic-2012
Editorial : ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.27
Palabras clave : інноваційний маркетинг
стратегія
тактика
конкурентоспроможність
інноваційна діяльність
Citación : Випуск 1 (2);
Resumen : Інноваційний маркетинг дозволяє зрозуміти, яким чином підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів та послуг, просування її на ринку, розробки рекламної кампанії, розробки стратегії та тактики діяльності фірми з метою досягнення певного рівня конкурентоспроможності на тому ж самому ринку.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874
ISSN : 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Zyaylyk_Vivchar.djvu92,29 kBDjVuVisualizar/Abrir
Zyaylyk_Vivchar.pdf193,64 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Zyaylyk_Vivchar__COVER.png389,98 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.