Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874

Název: Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва
Další názvy: Innovation marketing – the prior goal of enterprise
Autoři: Зяйлик, Марія Федорівна
Zyaylyk, Mariya
Вівчар, Оксана
Vivchar, Oksana
Bibliographic description (Ukraine): Зяйлик М. Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва [Текст] / М. Зяйлик , О. Вівчар // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Datum vydání: 2009
Date of entry: 9-pro-2012
Nakladatel: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.27
Klíčová slova: інноваційний маркетинг
стратегія
тактика
конкурентоспроможність
інноваційна діяльність
Edice/Číslo zprávy: Випуск 1 (2);
Abstrakt: Інноваційний маркетинг дозволяє зрозуміти, яким чином підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів та послуг, просування її на ринку, розробки рекламної кампанії, розробки стратегії та тактики діяльності фірми з метою досягнення певного рівня конкурентоспроможності на тому ж самому ринку.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1874
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zyaylyk_Vivchar.djvu92,29 kBDjVuZobrazit/otevřít
Zyaylyk_Vivchar.pdf193,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zyaylyk_Vivchar__COVER.png389,98 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.