Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1863

Título: Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту
Outros títulos: Особенности комуникационной политики продвижения экологического продукта
Peculiarities of communication policy of ecological product promotion
Authors: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Богдана Андреевна
Oksentyuk, Bohdana Andriyivna
Оксентюк, Андрій Олександрович
Оксентюк, Андрей Александрович
Oksentyuk, Andriy Oleksandrovych
Bibliographic description (Ukraine): Оксентюк Б. Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту [Електронний ресурс] / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 225-233. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12obapep.pdf
Data de edición: Dec-2012
Date of entry: 6-Dec-2012
Editor: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.5
339.13
Palabras chave: екологічний маркетинг
реклама
стимулювання збуту
прямий маркетинг
персональний продаж
environmental marketing
advertising
sales promotion
direct marketing
personal selling
Nº Serie/Informe: Випуск 2 (7);
Resumo: Враховуючи особливості сучасної маркетингової діяльності, у статті визначено поняття «екологічний маркетинг», розкрито його суть, висвітлено мету та основні функції, які він виконує, подано основні види екологічного маркетингу, розкрито поняття комунікаційної політики в екологічному маркетингу, визначено елементи комплексу маркетингових комунікацій, такі як стимулювання збуту, паблік рілейшнз (зв’язки з громадськістю); прямий маркетинг, персональний продаж, інтерактивний маркетинг.
Учитывая особенности современной маркетинговой деятельности, в статье определено понятие «экологический маркетинг», раскрыта его суть, освещены цели и основные функции, которые он выполняет, представлены основные виды экологического маркетинга, раскрыто понятие коммуникационной политики в экологическом маркетинге, определены элементы комплекса маркетинговых коммуникаций, такие как стимулирование сбыта, паблик рилейшнз (связи с общественностью); прямой маркетинг, персональная продажа, интерактивный маркетинг.
The concept of "environmental marketing", its essence, purpose and main function it performs is cleared up in the article taking into consideration the specific features of modern marketing activities. The basic types of environmental marketing are described. The concept of communication policy in environmental marketing is defined. The elements of marketing communication mix, namely, sales promotion, public relations (PR), direct marketing, personal selling, interactive marketing are considered.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1863
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsЖурнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 2(7)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
12obapep.pdf1,28 MBAdobe PDFVer/abrir
12obapep.djvu154,33 kBDjVuVer/abrir
12obapep__COVER.png357,29 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados