Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1863

Pealkiri: Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту
Teised pealkirjad: Особенности комуникационной политики продвижения экологического продукта
Peculiarities of communication policy of ecological product promotion
Autor: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Богдана Андреевна
Oksentyuk, Bohdana Andriyivna
Оксентюк, Андрій Олександрович
Оксентюк, Андрей Александрович
Oksentyuk, Andriy Oleksandrovych
Bibliographic description (Ukraine): Оксентюк Б. Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту [Електронний ресурс] / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 225-233. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12obapep.pdf
Ilmumisaasta: det-2012
Date of entry: 6-det-2012
Kirjastaja: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.5
339.13
Märksõnad: екологічний маркетинг
реклама
стимулювання збуту
прямий маркетинг
персональний продаж
environmental marketing
advertising
sales promotion
direct marketing
personal selling
Series/Report no.: Випуск 2 (7);
Kokkuvõte: Враховуючи особливості сучасної маркетингової діяльності, у статті визначено поняття «екологічний маркетинг», розкрито його суть, висвітлено мету та основні функції, які він виконує, подано основні види екологічного маркетингу, розкрито поняття комунікаційної політики в екологічному маркетингу, визначено елементи комплексу маркетингових комунікацій, такі як стимулювання збуту, паблік рілейшнз (зв’язки з громадськістю); прямий маркетинг, персональний продаж, інтерактивний маркетинг.
Учитывая особенности современной маркетинговой деятельности, в статье определено понятие «экологический маркетинг», раскрыта его суть, освещены цели и основные функции, которые он выполняет, представлены основные виды экологического маркетинга, раскрыто понятие коммуникационной политики в экологическом маркетинге, определены элементы комплекса маркетинговых коммуникаций, такие как стимулирование сбыта, паблик рилейшнз (связи с общественностью); прямой маркетинг, персональная продажа, интерактивный маркетинг.
The concept of "environmental marketing", its essence, purpose and main function it performs is cleared up in the article taking into consideration the specific features of modern marketing activities. The basic types of environmental marketing are described. The concept of communication policy in environmental marketing is defined. The elements of marketing communication mix, namely, sales promotion, public relations (PR), direct marketing, personal selling, interactive marketing are considered.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1863
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 2(7)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
12obapep.pdf1,28 MBAdobe PDFVaata/Ava
12obapep.djvu154,33 kBDjVuVaata/Ava
12obapep__COVER.png357,29 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.