Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1863

Назва: Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту
Інші назви: Особенности комуникационной политики продвижения экологического продукта
Peculiarities of communication policy of ecological product promotion
Автори: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Богдана Андреевна
Oksentyuk, Bohdana Andriyivna
Оксентюк, Андрій Олександрович
Оксентюк, Андрей Александрович
Oksentyuk, Andriy Oleksandrovych
Бібліографічний опис: Оксентюк Б. Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту [Електронний ресурс] / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 225-233. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12obapep.pdf
Дата публікації: гру-2012
Дата внесення: 6-гру-2012
Видавництво: ТНТУ, АСУ
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 658.5
339.13
Теми: екологічний маркетинг
реклама
стимулювання збуту
прямий маркетинг
персональний продаж
environmental marketing
advertising
sales promotion
direct marketing
personal selling
Серія/номер: Випуск 2 (7);
Короткий огляд (реферат): Враховуючи особливості сучасної маркетингової діяльності, у статті визначено поняття «екологічний маркетинг», розкрито його суть, висвітлено мету та основні функції, які він виконує, подано основні види екологічного маркетингу, розкрито поняття комунікаційної політики в екологічному маркетингу, визначено елементи комплексу маркетингових комунікацій, такі як стимулювання збуту, паблік рілейшнз (зв’язки з громадськістю); прямий маркетинг, персональний продаж, інтерактивний маркетинг.
Учитывая особенности современной маркетинговой деятельности, в статье определено понятие «экологический маркетинг», раскрыта его суть, освещены цели и основные функции, которые он выполняет, представлены основные виды экологического маркетинга, раскрыто понятие коммуникационной политики в экологическом маркетинге, определены элементы комплекса маркетинговых коммуникаций, такие как стимулирование сбыта, паблик рилейшнз (связи с общественностью); прямой маркетинг, персональная продажа, интерактивный маркетинг.
The concept of "environmental marketing", its essence, purpose and main function it performs is cleared up in the article taking into consideration the specific features of modern marketing activities. The basic types of environmental marketing are described. The concept of communication policy in environmental marketing is defined. The elements of marketing communication mix, namely, sales promotion, public relations (PR), direct marketing, personal selling, interactive marketing are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1863
ISSN: 2223-3822
Власник авторського права: © Socio-Economic Problems and the State
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 2(7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12obapep.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
12obapep.djvu154,33 kBDjVuПереглянути/відкрити
12obapep__COVER.png357,29 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.