Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18441

Назва: Оцінка та прогнозування обсягу ринку освітніх послуг
Інші назви: Assessment and forecasting of educational services market
Автори: Семенюк, Світлана Богданівна
Semenyuk, S. B.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Семенюк С. Б. Оцінка та прогнозування обсягу ринку освітніх послуг / С. Б. Семенюк // Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“, 21-22 жовтня 2016 року — Т., 2016 — С. 180-182. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).
Bibliographic description: Semenyuk S. B. (2016) Otsinka ta prohnozuvannia obsiahu rynku osvitnikh posluh [Assessment and forecasting of educational services market]. Tezy dopovidei Ⅶ Mizhnarodnoi naukovo-metodychnoi konferentsii Forumu molodykh ekonomistiv-kibernetykiv "Modeliuvannia ekonomiky: problemy, tendentsii, dosvid" (Tern., 21-22 October 2016), pp. 180-182 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Конференція/захід: Ⅶ Міжнародна науково-методична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Дата публікації: 21-жов-2016
Дата внесення: 11-гру-2016
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 21-22 жовтня 2016 року
21-22 October 2016
УДК: 37.015.6
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 180-182
Початкова сторінка: 180
Кінцева сторінка: 182
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18441
Перелік літератури: 1. Котлер Ф. Стратегічний маркетинг для навчальних закладів / Ф. Котлер, Карен Ф.А. Фокс, [пер. з англ.]. – К.: УАМ, Вид. Хімджест, 2011. – 580с. 2. Кратт О.А. Ринок послуг вищої освіти: методологічні основи дослідження кон‘юнктури / О.А. Кратт. – Донецьк: ООО «Юго-Восток, Лтд», 2003. – 360 с.
References: 1. Kotler F. Stratehichnyi marketynh dlia navchalnykh zakladiv, F. Kotler, Karen F.A. Foks, [transl. from English], K., UAM, Vyd. Khimdzhest, 2011, 580p. 2. Kratt O.A. Rynok posluh vyshchoi osvity: metodolohichni osnovy doslidzhennia kon‘yunktury, O.A. Kratt, Donetsk: OOO "Yuho-Vostok, Ltd", 2003, 360 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅶ Міжнародна конференція „Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід»“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.