Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18410

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorЧирва, В. С.uk
dc.contributor.authorМаксишко, Н. К.uk
dc.contributor.authorОчеретін, Д. В.uk
dc.contributor.authorChyrva, V. S.uk
dc.contributor.authorMaxishko, N. K.uk
dc.contributor.authorOcheretin, D. V.uk
dc.coverage.temporal21-22 жовтня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporal21-22 October 2016uk
dc.date.accessioned2016-12-11T05:15:12Z-
dc.date.available2016-12-11T05:15:12Z-
dc.date.created2016-10-21uk
dc.date.issued2016-10-21uk
dc.identifier.citationЧирва В. С. Мобільні додатки як інструмент взаємодії клієнтів та бізнесу / В. С. Чирва, Н. К. Максишко, Д. В. Очеретін // Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“, 21-22 жовтня 2016 року — Т., 2016 — С. 117-119. — (Секція 4. Інформаційні технології в моделюванні економіки).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18410-
dc.format.extent117-119uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“uk
dc.relation.urihttp://www.tns-infratest.comuk
dc.relation.urihttps://www.forrester.com/report/US+Onlineuk
dc.relation.urihttp://colovas.comuk
dc.titleМобільні додатки як інструмент взаємодії клієнтів та бізнесуuk
dc.title.alternativeMobile applications as a tool of interaction between customers and businessuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages3uk
dc.subject.udc334.72uk
dc.subject.udc004.734.5uk
dc.subject.udc316.77(477)uk
dc.relation.references1. TNS Infratest [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.tns-infratest.comuk
dc.relation.references2. US Online Retail Forecast, 2011 To 2016. eCommerce Tops $200 Billion In 2011 / Forrester Research [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.forrester.com/report/US+Online +Retail+Forecast+2012+To+2016/-/E-RES60672uk
dc.relation.references3. Сolovas. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://colovas.comuk
dc.relation.referencesen1. TNS Infratest [Electronic resource] – Access mode: http://www.tns-infratest.comuk
dc.relation.referencesen2. US Online Retail Forecast, 2011 To 2016. eCommerce Tops $200 Billion In 2011, Forrester Research [Electronic resource] – Access mode: https://www.forrester.com/report/US+Online +Retail+Forecast+2012+To+2016/-/E-RES60672uk
dc.relation.referencesen3. Solovas. [Electronic resource] – Access mode: http://colovas.comuk
dc.identifier.citationenChyrva V. S., Maxishko N. K., Ocheretin D. V. (2016) Mobilni dodatky yak instrument vzaiemodii kliientiv ta biznesu [Mobile applications as a tool of interaction between customers and business]. Tezy dopovidei Ⅶ Mizhnarodnoi naukovo-metodychnoi konferentsii Forumu molodykh ekonomistiv-kibernetykiv "Modeliuvannia ekonomiky: problemy, tendentsii, dosvid" (Tern., 21-22 October 2016), pp. 117-119 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationЗапорізький національний університетuk
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“uk
dc.citation.spage117uk
dc.citation.epage119uk
dc.citation.conferenceⅦ Міжнародна науково-методична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“uk
Collection(s) :Ⅶ Міжнародна конференція „Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід»“ (2016)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.