Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797

Tytuł: Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу
Inne tytuły: Marketin gkapitalizationg as a factor of tourist`s enterprise`s competitiveness
Authors: Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, L.
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Л. Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу [Текст] / Л. Мельник, // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.169-170
Data wydania: 2008
Date of entry: 25-paź-2012
Wydawca: Терно-Граф
UDC: 330.146
Seria / Raport nr: Випуск 1 (1);
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797
ISSN: 2223-3822
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Melnyk.pdf125,73 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
Melnyk.djvu28,41 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
Melnyk__COVER.png424,42 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi