このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797

Titre: Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу
Autre(s) titre(s): Marketin gkapitalizationg as a factor of tourist`s enterprise`s competitiveness
Auteur(s): Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, L.
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Л. Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу [Текст] / Л. Мельник, // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.169-170
Date de publication: 2008
Date of entry: 25-oct-2012
Editeur: Терно-Граф
UDC: 330.146
Collection/Numéro: Випуск 1 (1);
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Collection(s) :Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Melnyk.pdf125,73 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
Melnyk.djvu28,41 kBDjVuVoir/Ouvrir
Melnyk__COVER.png424,42 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.