Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17530

Titre: ФВА як комплексний аналітичний інструмент управління маркетинговою діяльністю
Autre(s) titre(s): FCA as management of complex analytical tools marketing activities
Auteur(s): Федорович, Роман Володимирович
Fedorovych, R.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Федорович Р. В. ФВА як комплексний аналітичний інструмент управління маркетинговою діяльністю / Р. В. Федорович // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 272-273. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Fedorovych R. (2016) FVA yak kompleksnyi analitychnyi instrument upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu [FCA as management of complex analytical tools marketing activities]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 272-273 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Date de publication: 18-mai-2016
Date of entry: 8-jui-2016
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
UDC: 338
Number of pages: 2
Page range: 272-273
Start page: 272
End page: 273
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17530
Content type: Article
Collection(s) :ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.