Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17530

Назва: ФВА як комплексний аналітичний інструмент управління маркетинговою діяльністю
Інші назви: FCA as management of complex analytical tools marketing activities
Автори: Федорович, Роман Володимирович
Fedorovych, R.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Федорович Р. В. ФВА як комплексний аналітичний інструмент управління маркетинговою діяльністю / Р. В. Федорович // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 272-273. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Fedorovych R. (2016) FVA yak kompleksnyi analitychnyi instrument upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu [FCA as management of complex analytical tools marketing activities]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 272-273 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Конференція/захід: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 18-тра-2016
Дата внесення: 8-лип-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
УДК: 338
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 272-273
Початкова сторінка: 272
Кінцева сторінка: 273
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17530
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.