Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17506

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШерстюк, Роман Петровичuk
dc.contributor.authorSherstiuk, Romanuk
dc.coverage.temporal18-19 травня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporal18-19 May 2016uk
dc.date.accessioned2016-07-08T23:08:47Z-
dc.date.available2016-07-08T23:08:47Z-
dc.date.created2016-05-18uk
dc.date.issued2016-05-18uk
dc.identifier.citationШерстюк Р. П. Інноваційні, ресурсні та логістично-маркетингові чинники та їх вплив на удосконалення процесу управління постконфліктного підприємства / Роман Шерстюк // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 237-238. — (Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17506-
dc.format.extent237-238uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюяuk
dc.titleІнноваційні, ресурсні та логістично-маркетингові чинники та їх вплив на удосконалення процесу управління постконфліктного підприємстваuk
dc.title.alternativeInnovative, resource, logistics and marketing factors and their impact on the improvement of post-conflict management companyuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc658uk
dc.relation.references1. Амоша А.И. Пути снижения затрат в организации логистической деятельности субъектов хозяйствования региона. // Зб. наук. пр. ДонДУУ «Маркетинг і логістика в управлінні суб’єктами господарювання», т.V, вип.42, серія «Економіка».-Донецьк, ДонДУУ, 2004. – С.5-13.uk
dc.relation.references2. Андрушків Б.М. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: навч.-метод. посіб. для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» / Б.М. Андрушків, Л.Я. Малюта, Л.М. Мельник. – Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2010. – 270с.uk
dc.relation.referencesen1. Amosha A.Y. Puty snyzhenyia zatrat v orhanyzatsyy lohystycheskoi deiatelnosty subektov khoziaistvovanyia rehyona., Zb. nauk. pr. DonDUU "Marketynh i lohistyka v upravlinni subiektamy hospodariuvannia", t.V, Iss.42, seriia "Ekonomika".-Donetsk, DonDUU, 2004, P.5-13.uk
dc.relation.referencesen2. Andrushkiv B.M. Stratehichne upravlinnia innovatsiinym rozvytkom pidpryiemstva: navch.-metod. posib. dlia studentiv osvitno-kvalifikatsiinoho rivnia "Mahistr", B.M. Andrushkiv, L.Ya. Maliuta, L.M. Melnyk, Ternopil: TNTU imeni Ivana Puliuia, 2010, 270p.uk
dc.identifier.citationenSherstiuk R. (2016) Innovatsiini, resursni ta lohistychno-marketynhovi chynnyky ta yikh vplyv na udoskonalennia protsesu upravlinnia postkonfliktnoho pidpryiemstva [Innovative, resource, logistics and marketing factors and their impact on the improvement of post-conflict management company]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 237-238 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюяuk
dc.citation.spage237uk
dc.citation.epage238uk
dc.citation.conferenceⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюяuk
Appears in Collections:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.