Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16397

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorКароль, С.uk
dc.contributor.authorKarol, S.uk
dc.coverage.temporal20-21 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporal20-21 April 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-25T08:22:52Z-
dc.date.available2016-05-25T08:22:52Z-
dc.date.created2016-04-20uk
dc.date.issued2016-04-20uk
dc.identifier.citationКароль С. Проблеми збутової політики сучасних українських підприємств / Кароль С. // Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — Том 2. — С. 36-37. — (Економіка, менеджмент, фінанси).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16397-
dc.format.extent36-37uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
dc.relation.ispartofMaterials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"uk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectsales activityuk
dc.subjectsale politicsuk
dc.titleПроблеми збутової політики сучасних українських підприємствuk
dc.title.alternativeProblems of sale politics of modern Ukrainian enterprisesuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc339.138uk
dc.relation.references1. Андреева О.Д. Технология бизнеса: Маркетинг: учеб. пособие / О.Д. Андреева. – М.: Дело, 2001. – 224 с.uk
dc.relation.references2. Балабанова Л.В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства: монографія / Л.В. Балабанова, Н.М. Гуржій. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2010 – 184 с.uk
dc.relation.references3. Балабанова Л.В. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю: монографія / Л.В. Балабанова, Ю.М. Логвіна. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2012 – 250 с.uk
dc.relation.referencesen1. Andreeva O.D. Tekhnolohiia biznesa: Marketinh: ucheb. posobie, O.D. Andreeva, M., Delo, 2001, 224 p.uk
dc.relation.referencesen2. Balabanova L.V. Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva: monograph, L.V. Balabanova, N.M. Hurzhii, Donetsk: DonNUET, 2010 – 184 p.uk
dc.relation.referencesen3. Balabanova L.V. Stratehichne upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu: monograph, L.V. Balabanova, Yu.M. Lohvina, Donetsk: DonNUET, 2012 – 250 p.uk
dc.identifier.citationenKarol S. (2016) Problemy zbutovoi polityky suchasnykh ukrainskykh pidpryiemstv [Problems of sale politics of modern Ukrainian enterprises]. Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 20-21 April 2016), vol. 2, pp. 36-37 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul'uj National Technical Universityuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
dc.citation.volume2uk
dc.citation.spage36uk
dc.citation.epage37uk
dc.citation.conferenceⅨ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅸ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2016)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.