Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16350

Title: Аналітичні інструменти стратегічного маркетингового управління
Other Titles: Analytical tools of strategic marketing management
Authors: Фроленко, Роман Володимирович
Frolenko, Roman
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Фроленко Р. В. Аналітичні інструменти стратегічного маркетингового управління / Роман Фроленко // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 212-213. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
Bibliographic description (International): Frolenko R. (2016) Analitychni instrumenty stratehichnoho marketynhovoho upravlinnia [Analytical tools of strategic marketing management]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 212-213 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 26-Apr-2016
Date of entry: 24-May-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 212-213
Start page: 212
End page: 213
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16350
Content type: Article
Appears in Collections:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.