Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16348

Tytuł: Особливості організації управління маркетинговою діяльністюна підприємстві
Inne tytuły: Features of the management marketing activities at the enterprise
Authors: Стахів, Марина
Stahiv, Maryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Стахів М. Особливості організації управління маркетинговою діяльністюна підприємстві / Марина Стахів // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 208-209. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
Bibliographic description (International): Stahiv M. (2016) Osoblyvosti orhanizatsii upravlinnia marketynhovoiu diialnistiuna pidpryiemstvi [Features of the management marketing activities at the enterprise]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 208-209 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 373.61
Strony: 2
Zakres stron: 208-209
Główna strona: 208
Strona końcowa: 209
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16348
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi